برخی برای تنوع دادن به مو های خود تصمیم به هایلایت کردن مو هایشان میگیرند . در ابتدا باید در مورد هایلایت کردن ، روش های انجام آن و هم چنین معرفی بهترین مرکز رنگ مو و هایلات در تهران را به شما ارائه می دهیم . باید در نظر داشته باشید هایلایت کردن مو کاری حرفه ای و تخصصی است که نیاز به تجربه و مهارت زیادی دارد ، شما برای زیبا تر کردن مو هایتان باید دقت فرمایید که سلامت آن ها به هیچ وجه نباید در خطر بی افتد . زیبایی در کنار سلامتی معنا دار است ، بدین منظور شما باید به دنبال مرکزی تخصصی در زمینه ی رنگ و هایلایت مو باشید . در مرکز تخصصی مونا یزدانی واقع در غرب تهران تمامی این خدمات را با کیفیتی عالی به شما عزیزان ارائه می دهند .

بهترین مرکز رنگ مو و هایلایت در تهران

هایلات کردن مو چیست ؟

هایلایت مو یعنی تیره و روشن کردن مو یا به عبارتی سایه زنی در مو . برای هایلایت کردن مو روش ها و مدل های مختلفی وجود دارد که در انواع رنگ ها روی سر شما قابل اجرا است . این روش ها با توجه به مدل و رنگ خواسته شما انتخاب می شود و توسط یک متخصص برای شما اجرا می شود .

بیشتر بخوانید:جدید ترین رنگ موی لایت زنانه

انواع روش های هایلایت مو

هایلایت بدون دکلره : در این روش مو ها با استفاده از رنگ مو برای چند درجه مو را روشن تر می کند و در تناژی که شما انتخاب کرده اید ظاهر می شود . این روش شادابی زیادی به مو های شما می دهد . روش هایلایت با رنگ مو برای خانم های جوان مناسب تر است تا زیبایی طبیعیشان در کنار این نوع هایلایت نمایان شود . قابل ذکر است که این روش سالم تر است و آسیب کمتری به مو های شما وارد می کند .

هایلایت با کلاه : در روش هایلایت مو با کلاه که معمولا برای دکلره کردن مو استفاده می شود بهتر است توسط یک فرد ماهر انجام شود . کلاهی مخصوص با روزنه های زیاد را روی سر شما می گذارند و سپس با قلابی خاص مو ها را از لای روزنه ها بیرون می کشند . سپس مواد دکلره یا رنگ مو را روی تمامی مو های بیرون آورده شما می گذارند سپس مدت زمان معینی را صبر می کنند . بد از باز شدن رنگ سر را آبکشی می کنند و رنگ ساژ مورد نظر را در صورت نیاز روی سر شما می گذارند .

هایلایت با فویل : یکی از رایج ترین هایلایت های امروزی ، هایلایت کردن مو با فویل است . این روش باید توسط یک متخصص حرفه ای و با تجربه صورت گیرد . دکلره شدن مو امکان آسیب رسی به مو ها را زیاد می کند به همین دلیل است که پیشنهاد ما برای انجام این کار رفتن به مرکز تخصصی رنگ و هایلایت است .

بیشتر بخوانید: رنگ مو چقدر باید روی سر باشد ؟

شیوه ی کار در این روش بدین صورت است که مو ها را به صورت لایه لایه تقسیم می کنند و با شانه دم باریک به صورت زیگ زاگ آن ها را جدا می کنند فویل بریده شده را زیر مو های جدا شده می گذارند ، مواد دکلره را به آن اضافه می کنند و سپس فویل را تا می زنند به صورتی که فویل در جای خود فیکس شود . این کار را از قسمت پایینی سر تا قسمت بالایی یعنی جلوی مو ها ادامه می دهند و پس از گذشت زمان معین فویل های زیرین را باز می کنند تا از سلامت مو ها اطمینان حاصل کنند و رنگ باز شده را چک کنند . سپس بد از رسیدن مو به پایه ی دلخواه فویل ها را باز می کنند و مو را آبکشی می کنند .

هایلایت با برس : یکی دیگر از روش ها که برخی از آرایشگران از آن ها استفاده می کنند ، استفاده از برس یا شانه برای هایلایت کردن مو است . این روش بدین صورت است که برس یا شانه را به مواد دکلره آغشته می کنند و روی مو های قسمت بندی شده  می کشند . این روش نیز نیازمند شخصی با تجربه است تا هایلایتی زیبا را برای شما بدست بیاورد .

هایلایت بالیاژ : این نوع هایلایت که کاری تخصصی تر نسبت به بقیه موارد ذکر شده هست نیاز مند فردی با مهارت است تا تار تار مو های شما را با رنگ تیره و روشن در هم بیامیزد و جلوه ای جذاب و زیبا به شما ارائه دهد . در این روش مواد دکلره از پایین ساقه مو به بالا با حرکات ماهرانه ی برس رنگ دکلره یا رنگ می شود . که باعث در هم آمیخته شدن این دو رنگ تیره و روشن با یکدیگر می شود .

بهترین مرکز رنگ مو و هایلایت در تهران

مونا یزدانی بهترین سالن رنگ مو و هایلایت

انجام هایلایت به روش های گفته شده همگی نیاز مند وجود یک متخصص در آن زمینه را دارند . مرکز تخصصی مونا یزدانی با ارائه ی بهترین و مجرب ترین افراد در زمینه ی رنگ و هایلایت مو شما رو در انجام کار های زیبایی در تهران یاری می کند . این مرکز با ارائه ی خدماتی با بالا ترین کیفیت این تضمین را به شما می دهد که در کنار زیبایی موهایتان آسیبی به آن ها وارد نشود و سلامت آن ها به طور کامل در امان باشد . مونا یزدانی یک مرکز کاملا حرفه ای و کار بلد در این زمینه است که با خیال راحت می توانید مو های خود را به آن بسپارید .

کلام آخر

در نهایت باید ذکر کنیم مو یکی از زیبا ترین عضو ها برای بانوان به حساب می آید که باید به آن ها توجه ویژه ای کنید . دکلره کردن مو بسیار کار حساسی است که باید تحت نظر یک متخصص و فرد با تجربه صورت بگیرد تا به موهایتان آسیبی وارد نشود . در سالن زیبایی مونا یزدانی تمامی خدمات زیبایی مو برای شما عزیزان ارائه شده است ، با مراجعه به مرکز زیبایی و مشاوره با متخصص می توانید بهترین راه و روش را برای زیبایی وطراوت مو هایتان پیدا کنید و از سلامت آن ها در طول انجام کار مطمئن باشید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *