زیبایی مو برای بانوان از گذشته تا امروز قابل اهمیت بوده ، در گذشته ها برای زیبایی مو ها از رنگ های طبیعی مثل حنا ، بابونه و … استفاده می کردند . با گذشت زمان و پیشرفت در صنعت ، رنگ مو های شیمیایی و صنعتی وارد بازار شدند که توناژ های متفاوتی از رنگ ها را ارائه می دهند . همچنین پودری به عنوان دکلره وارد بازار شد که با استفاده از آن مو ها را به پایه های بالا تری برسانند در حدی که به رنگ پلاتینی تبدیل شود و سپس با رنگ ساژ کردن مو ها را به هر رنگ دلخواهی در بیاورند . همیشه رنگ مو ها روی مد و ترند های سال پیش می رود . پس از این رو می بایست در باره ی مد هر سال اطلاعاتی را داشته باشیم . در ادامه ی این مقاله می خواهیم برخی از ترند های سال 1401 _ 2022 را برایتان شرح دهیم تا برای رنگ کردن مو هایتان یک پیش زمینه ای داشته باشید . البته قابل ذکر است این ترند ها هر ساله در حال تغییر در توناژ های مختلف است ، شما باید سلیقه و رنگی که تناسب با ظاهرتان است را نیز در نظر بگیرید.

رنگ مو های جدید سال 2022 _ 1401

رنگ کردن کامل مو برای بیشتر خانم ها جذاب و خوشایند است . رنگ کردن کامل مو ها هم به دو قسمت تقسیم می شود : 1. رنگ های تیره تر و بدون دکلره . 2. رنگ های روشن تر و با دکلره .

هایلایت های جدید سال 2022 _ 1401

هایلایت ها معمولا به دو نوع هستند ؛ هایلایت های تیره که بسسیار شیک و مورد پسند خانم های جوان تر است و همچنین هایلایت های تو چشم تر با لایت های روشن تر . هایلات هم انواع مختلفی دارد مثل : مش پر پشت ، مش کم پشت ، بالیاژ ، آمبره و … 

رنگ های فانتزی جدید سال 2022 _ 1401

رنگ موهای فانتزی برای افرادی که دنبال یک تغییر اساسی و جسورانه هستند مناسب است . همچنین رنگ های فانتزی برای دختر خانم های جوان مناسب است . رنگ مو های فانتزی می تواند به صورت های مختلف روی سر شما قرار بگیرد ، مانند مدل هایی مثل : رنگ کامل مو ها ، رنگ تیکه ای زیر مو ها ، رنگ تیکه ای قسمت جلویی سر ، رنگ موی سوسکی ها و …

رنگ کامل مو : در این روش مو های شما به طور کل برای رنگ های روشن تر دکلره می شود و بعد رنگ ساژ رنگ فانتزی مورد نظر روی مو هایتان گذاشته می شود . برخی از رنگ های فانتزی تیره نیازی به دکلره نخواهند داشت.

رنگ تیکه ای زیر مو : این نوع رنگ گذاری که جدیدا ترند شده مناسب دختر خانم هایی با سن پایین تر است . این روش رنگ گذاری فانتزی را می توانیم به دو بخش تقسیم کنیم : 1. رنگ گذاری زیر مو های مشکی 2. رنگ گذاری زیر مو های روشن.

رنگ تیکه ای جلوی مو : این روش رنگ کردن هم امروزه خواهان زیادی دارد و مورد توجه بسیاری از دختران جوان با تیپ های هنرمندی و … قراره گرفته است . اکثر رنگ کردن این مدل مو ها با رنگ های فانتزی و با استفاده از دکلره امکان پذیر است که با انواع رنگ ساژ های فانتزی قابل اجرا است.

رنگ تیکه ای سوسکی ها : یکی دیگر از روش های رنگ کردن فانتزی رنگ کردن دو تیکه ی جلویی مو ها است که به اصطلاح به آن ها سوسکی نیز گفته می شود . این روش در برخی مواقع با رنگ کردن نوک مو ها همراه خواهد بود( در صورت تمایل)

رنگ هایلایت فانتزی : این نوع روش رنگ گذاری نیز طرفداران زیادی دارد ، برخی از این نوع رنگ گذاری های ترند را در ادامه نشان خواهیم داد.

در پایان

در نهایت تمام مد ها و ترند های سال که به شما معرفی کردیم باید در نظر داشته باشید تا رنگی که مورد پسند شما است با ظاهر ، رنگ پوست و رنگ چشم شما همخوانی دارد یا خیر . تناسب میان رنگ مو و چهره ی شما قابل اهمیت است ، اگر مایل به رنگ کردن مو های خود هستید و رنگ مورد پسندتان را نتوانسته اید پیدا کنید ، پیشنهاد ما مشاوره گرفتن از افراد متخصص است . مرکز تخصصی مونا یزدانی در زمینه ی رنگ و لایت مشاورانی قهار دارد که در زمینه ی انتخاب رنگ می توانند به شما کمک شایانی را بکنند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *