بهترین لایت مو در تهران

اگر در تهران به دنبال بهترین مرکز لایت مو باشید، قطعا انتخاب های زیادی پیش روی شماست. چراکه تعداد آرایشگاه های تخصصی رنگ و لایت هر روز در حال افزایش است. اما بهترین لایت مو در تهران کدام سالن است؟ با توجه به اینکه این خدمات زیبایی بسیار حساس است و باید حتما زیر نظر متخصصان آموزش دیده و با تجربه انجام شود، برای لایت مو به کدام سالن مراجعه کنیم؟ چه مشخصاتی باید در سالن و آرایشگران آن وجود داشته باشد که آن را به گزینه ای مناسب برای ما تبدیل کند؟

بهترین مرکز لایت مو در تهران را می توان سالن های زیبایی مونا یزدانی دانست. این مرکز دارای دو سالن در شهر تهران می باشد که یکی در سعادت آباد و دیگری در گیشا واقع شده است. در هر دو شعبه، بهترین متخصصان رنگ و لایت مو در حال فعالیت هستند که می توانند انواع لایت های کلاسیک و ژورنالی را برای شما انجام دهند. عدم ایجاد آسیب در موها، ماندگاری بالای لایت و اجرای دقیق رنگ مورد نظر از مزیت های این سالن است که آن را به یکی از بهترین ها در حوزه لایت مو در تهران تبدیل کرده است.

بهترین لایت مو در تهران
لایت مو در تهران
لایت مو بلند در تهران
لایت مو کوتاه در تهران

مونا یزدانی یکی از بهترین مراکز برای زیبا سازی مو های شما است . امروزه بانوان برای زیبا سازی مو های خود و ایجاد تنوع شروع به رنگ کردن و تغییر دادن رنگ مو های خود می کنند. مو که یکی از ارکان اصلی در زیبایی به شمار می رود، علاوه بر زیبایی در رنگ و … مو ما باید به سلامت آن نیز توجه زیادی کنیم . موهایی با رنگ زیبا ولی وز خورده و سوخته شده زیبایی ندارد و بلعکس موجب شلخته دیده شدن ما می گردد، پس بهتر است انجام کارهای زیبایی موهای خود را به دست یک مرکز کاملا حرفه ای و تخصصی بسپارید تا از سلامت موهای خود مطمئن باشید لایت کردن مو یکی دیگر از موارد زیبا سازی مو به شمار می رود که باید در انجام آن با روش های مختلف دقت فرمایید تا موهایی سالم پس از انجام کار تحویل بگیرید. انتخاب یک سالن تخصصی و فوق حرفه ای در این زمینه کمک شایانی را به شما خواهد کرد. اما چنین سالنی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بهترین مرکز لایت مو در تهران
بهترین لایت مو در شهر تهران
لایت مو زیبا در تهران
لایت مو مونا یزدانی

بهترین مرکز لایت مو

دلیل این که سالن زیبایی مونا یزدانی را به عنوان بهترین لایت مو در تهران معرفی کردیم، کیفیت بالای ارائه خدمات در عین بهره مندی از قیمت مناسب است. زمانی که به دنبال یک سالن خوب برای لایت موهای خود هستید، باید به موارد زیر توجه کنید:

کیفیت مواد مورد استفاده

اینکه از چه موادی برای لایت موهای شما استفاده می شود، مورد مهمی است که می تواند در زمان ماندگاری لایت مو، جلوه زیبا و جذاب آن و حفظ سلامت مو و پوست سر موثر باشد. در سالن های زیبایی حرفه ای از بهترین و باکیفیت ترین مواد رنگ و لایت مو استفاده می شود و به همین دلیل نتیجه کار با سالن های معمولی تفاوت زیادی دارد. ویژگی اصلی مرکز لایت مو مونا یزدانی، استفاده از مواد درجه یک و اصل بازار است که باعث جلب رضایت مشتریان و زیبایی هر چه تمام تر لایت های مو شده است.

بهترین مدل لایت مو در تهران

مهارت و تجربه بالا

حتی اگر از بهترین مواد برای شما استفاده شود، اما آرایشگر تسلط و تجربه کافی برای انجام این کار را نداشته باشد، نتیجه کار برای شما خوشایند نخواهد بود. حتما به نمونه کارهای متخصص رنگ و لایت توجه کنید که آیا توانسته لایت مو را به بهترین شکل اجرایی کند یا خیر؟ هرچه تجربه و تسلط آرایشگر در این حوزه بالاتر باشد، نزدیک شدن به رنگ مورد نظر شما و اجرای درست آن دست یافتنی تر خواهد بود. در سالن های زیبایی مونا یزدانی در هر دو شعبه از ماهرترین نیروهای رنگ و لایت استفاده می شود تا بتوانند با مهارت بالای خود، رضایت سخت گیرترین مشتریان را هم جلب کنند.

محیط بهداشتی و سالم

رنگ و لایت مو باید در محیطی سالم، بهداشتی و کاملا تمیز انجام شود. استفاده از تجهیزاتی که بعد از هر بار استفاده ضدعفونی می شوند، وجود تهویه مناسب در سالن، بهداشتی بودن آرایشگر و … از مواردی هستند که به خصوص بعد از شیوع بیمارهای ویروسی مانند کرونا، بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده اند. پس اگر به دنبال یک مرکز لایت خوب در تهران هستید، به مناسب بودن شرایط سالن و بهداشتی بودن افراد و تجهیزات توجه خاصی داشته باشید. چراکه شما قرار است زمان طولانی را در سالن سپری کنید و بهداشت کافی، لازمه حفظ سلامت شما خواهد بود. این ویژگی هم در سالن های زیبایی مونا یزدانی به عالی ترین شکل اجرا می شود. رعایت بهداشت پرسنل و محیط از مهم ترین اصول کاری مونا یزدانی است و می توانید با خیال راحت در سالن حضور پیدا کنید.

قیمت لایت مو در تهران

یکی از موارد بسیار مهم دیگری که باید در انتخاب بهترین مرکز لایت مو در تهران به آن اشاره کرد، قیمت ارائه خدمات می باشد. باید تناسب خوبی بین قیمت و کیفیت خدمات سالن وجود داشته باشد تا رضایت مشتریان جلب شود. زمانی که از مواد مرغوب و درجه یک استفاده می شود، بدیهی است که قیمت لایت مو افزایش پیدا می کند. اما همین مواد تضمین ماندگاری رنگ و زیبایی بیش تر آن خواهد بود. پس مطمئن باشید که هیچ ارزانی در زمینه خدمات زیبایی بی دلیل نیست. از طرف دیگر در بعضی از سالن ها به دلیل اسم و رسمی که پیدا کرده اند، قیمت ارائه خدمات بیش از اندازه بالاست و تناسبی بین قیمت و کیفیت وجود ندارد. خوشبختانه این مشکلات در سالن های زیبایی مونا یزدانی وجود نداشته و در عین بهره مندی از مواد عالی و مرغوب، آرایشگران خبره و حرفه ای و محیطی سالم و بهداشتی، قیمت کاملا مناسب و منصفانه ای برای همه خدمات و از جمله لایت مو در نظر گرفته شده است. پس اگر به دنبال بهترین لایت مو در تهران هستید، می توانید روی مجموعه مونا یزدانی در سعادت آباد یا گیشا حساب کنید.

لایت مو بنفش در تهران
لایت مو قرمز در تهران
لایت مو آبی در تهران
مرکز تخصصی لایت مو در تهران

در مطلب لایت مو اشاره شده است که این خدمات زیبایی انواع متفاوتی دارند که هر کدام دارای تکنیک های خاصی می باشند. آرایشگران سالن مونا یزدانی به این دلیل به عنوان بهترین مرکز لایت مو در تهران معرفی می شوند، که دائما در حال به روز رسانی خود هستند. هر تکنیکی از لایت مو که مد نظر شماست، از ساده ترین مدل ها تا سبک های ژورنالی، توسط پرسنل حرفه ای این مرکز قابل اجراست. ترکیب رنگ ها برای رسیدن به رنگ دقیق که مد نظر شماست، از مهارت هایی است که در این سالن مشاهده می کنید. یعنی هیچ خبری از رنگ های اضافی، رگه های نارنجی، قرمز، زرد و … نخواهد بود. فقط کافی است رنگ مورد نظر خود را به آرایشگران اعلام کرده و یا نمونه کاری که همراه دارید را نشان دهید.

هم چنین شما می توانید از دانش و تجربه متخصصان رنگ و لایت مونا یزدانی استفاده کرده و با مشورت آنها مناسب ترین متد لایت مو و رنگ ایده آل را انتخاب کنید. با در نظر گرفتن اندازه و حجم موها، رنگ پوست، رنگ چشم، سن و سال، مناسبتی که قصد حضور در آن را دارید و … بهترین و ایده آل ترین رنگ لایت مو برای شما انتخاب می شود و توسط افراد حرفه ای اجرایی خواهد شد. پس بدون هیچ نگرانی برای دریافت خدمات مو به این سالن مراجعه کنید.

لایت مو چیست ؟

لایت در معنای لغوی به معنی روشن شدن است . لایت کردن مو انواع مختلفی دارد ، شما می توانید به کل رنگ مو هایتان را روشن کنید یا قسمت هایی از آن را روشن تر و قسمت هایی را تیره تر کنید که به اصطلاح به آن هایلایت می گویند . لایت کردن مو علاوه بر نوع رنگ گزاری روش های روشن کردن متفاوتی هم دارد . شما می توانید تنها با رنگ مو مو های خود را با توناژ دلخواه چند درجه روشن کنید ، از دکلره استفاده کنید و مو ها را به پایه ی دلخواه برسانید و یا از موادی مانند اکسیدان خالی یا رنگ سه صفر استفاده نمایید تا رنگ مو های شما را از بین ببرد . تمامی این روش ها بسته به لایت مورد نظر شما توسط متخصص انتخاب می شود و بهترین روش برای شما استفاده می گردد .

انواع روش روشن کردن ( لایت کردن ) مو

لایت کردن مو با دکلره : این روش لایت کردن نیازمند تجربه و فردی حرفه ای است . با مراجعه به یک مرکز تخصصی و گفتن خواسته ی خود از یک لایت زیبا برای مو هایتان ، متخصص نسبت به مو های شما دکلره را با روش در نظر گرفته شده روی سر شما می گذارد و وقتی به پایه ی دلخواه رسید آن را می شویند و رنگساژ مورد نظر را روی سرتان می گذارند . دکلره کردن روی مو های برخی از افراد به پایه های مختلف زرد و در نهایت به رنگ پلاتینی میرسد ، در برخی دیگر از افراد روی مو هایشان دکلره به رنگ نارنجی و تناژ قرمز می زند و در نهایت برخی از افراد که در گذشته مو های خود را با رنگ های طبیعی رنگ کرده اند مواد دکلره روی مو هایشان رنگ باز نمی کند و امکان دارد دچار سوختگی شود پس بهتر است این موضوع را با آرایشگر خود در میان بگذارید .

لایت کردن مو بدون دکلره : در لایت کردن مو بدون دکلره می توانیم از روش های مختلفی نیز استفاده کنیم . این روش ها نسبت به دکلره ضرر کمتری دارد اما به خوبی دکلره رنگ باز نمی کند . در کل از این روش برای لایت های ملایم تر استفاده می کنند .

روش روشن کردن مو با اکسیدان : در این روش می توانید از 1 الی 5 درجه مو هایتان را روشن تر کنید . بدین گونه که اگر می خواهید 1 الی 2 درجه مو هایتان را روشن کنید از اکسیدان 6% استفاده کنید . اگر هم می خواهید مو هایتان 2 الی 4  درجه روشن تر شود از اکسدان 9 % و در نهایت اگر می خواهید 4 الی 5 درجه موهایتان روشن شود از اکسیدان 12% استفاده کنید .

روش روشن کردن مو با رنگ : در این روش یک فرد با تجربه و ماهر با ترکیب کردن چند رنگ مو و استفاده روی سر شما می توانند چند درجه مو هایتان را در راستای توناژ خواسته شده روشن تر کنند . بدین صورت مو های شما چند درجه روش تر می شود . این روش برای دختر خانم ها بسیار مناسب تر است .

روش روشن کردن مو با رنگ سه صفر : این رنگ هم همانند اکسیدان مو های شما را تا چند درجه روشن تر می کنند ، بدین صورت که پس از درست کردن رنگ و گذشت تقریبا 35دقیقه مو ها را با شامپو می شویند . بهتر است که 48 ساعت به مو ها استراحت دهیم و سپس اقدام به رنگ ساژ مو ها کنیم . 

بهترین مرکز تخصصی لایت مو در تهران

روش های گفته شده همگی نیازمند یک فرد حرفه ای است تا با مهارت کافی بتواند مو های شما را به رنگ دلخواهتان برساند . ما در مرکز تخصصی مونا یزدانی با ارائه بهترین خدمات در کنار کادر فوق حرفه ای خود تلاش بر این داریم تا شما برای رسیدن به خواسته ی خود یاری کینم . به جرات می توان گفت سالن تخصصی زیبایی مونا یزدانی واقع در غرب تهران یکی از بهترین و حرفه ای ترین مراکز زیبایی واقع تر تهران است . این مرکز به شما اطمینان کامل می دهد تا با توجه به خواسته ی شما رنگی دلخواه را در کنار سلامت کامل مو هایتان برای شما به ارمغان بیاورند .

بیشتر بخوانید :بهترین مرکز رنگ مو و هایلایت در تهران

کلام آخر   

در آخر لازم به ذکر است که مو های شما جزو زیبایی های خدا دادی و مهم شما است ؛ پس برای حفظ و نگهداری آنها باید تلاش زیادی کنید . اگر مایل به رنگ کردن و تنوع دادن به مو های خود هستید ، بهتر است به یک مرکز تخصصی مراجعه فرمایید تا از سلامت مو هایتان مطمئن باشید . در مرکز تخصصی مونا یزدانی ما به شما این اطمینان را می دهیم که مو هایی در درجه اول سالم و سپس مطابق با سلیقه شما برایتان به وجود آوریم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *